• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Fått hjälp av läsande på forumet nu lånade 260 000 kr

Kalle45

Ny medlem
Poäng: 36
Blev medlem
23 Juni 2019
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
14
Poäng
36
Hej,

Jag ville egentligen bara säga tack till er på forumet. Jag hade ur urselt UC Score samt Kreditbetyg. Sedan läste jag väldigt mycket här om hur man förbättrar sin ekonomi vilket jag gjorde.
Jag började betala av 10 000 kr i månaden. Började med de billigaste lånen/krediterna, gick sakta över till de dyraste blancolånet. Detta tog mig cirka 9 månader av att leva snålt.

Sedan tog jag förra veckan ett lån på 260 000 kr på följande premisser:

Inkomst 2018: 430 000 kr
Kreditförfrågningarna hade åkt ner till: 3 st
Ett lån kvar på 39 000 kr som syns via UC. Har dock ett till på 15 000 kr som inte syns.

Med lånet kan jag nu betala av resterande ovan samt köpa en fin bil för resterande av pengarna.
Kommer fortsätta att betala av 10 000 kr i månaden tills jag kommer ned strax under värdet på bilen.
Sedan spara pengar till en liten bostadsrätt.

Tack för all hjälp. BTW, kan intyga att forex verkar lite sega 4-6 arbetsdagar innan pengarna kommer, räntan är förresten på 5,83 % men jag tyckte villkoren var bra så jag är nöjd.

Btw, lyckades höja upp min lön i år till 50 000 kr i månaden tack vare att jag jobbade i medel 60 timmar i veckan förra året.

Lycka till där ute och glöm inte att hårt arbete lönar sig, oftast!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp